Krzyże apteczne LED jako pomocne narzędzia reklamowe

Krzyże apteczne LED jako pomocne narzędzia reklamowe

Apteka musi się wyróżniać w przestrzeni miejskiej, aby potencjalni klienci mogli do niej bezproblemowo trafić. Warto przy tym pamiętać, że ze względu na obowiązujące w naszym kraju prawo, apteki mają zakaz reklamowania się standardowymi metodami. Jest jednak sposób, aby skutecznie zasygnalizować klientom, gdzie dokładnie znajduje się punkt, w którym kupią niezbędne leki. Jest nim krzyż apteczny LED. Dowiedz się więcej na ten temat.

Czym są krzyże apteczne LED?

Zgodnie z art. 94a ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne: „Zabroniona jest reklama aptek i punktów aptecznych oraz ich działalności. Nie stanowi reklamy informacja o lokalizacji i godzinach pracy apteki lub punktu aptecznego”. Krzyż apteczny to sposób, aby zgodnie z obowiązującym prawem wskazać potencjalnym klientom miejsce, gdzie znajduje się apteka. Nie łamie się prawa, wyświetlając informację o aptece. Oprócz tego jest to doskonałe narzędzie reklamowe, które za sprawą technologii LED pozwala na reklamowanie konkretnych produktów, np. suplementów diety czy kosmetyków.

Krzyż LED do aptek to zewnętrzny, kolorowy telebim przeznaczony do wyświetlania prezentacji multimedialnych. Zapewnia dużą jasność i szeroki kąt świecenia, a także doskonałą widoczność wyświetlanych treści zarówno w nocy, jak i w ciągu dnia. Za sprawą bardzo dobrej czytelności obrazu można wykorzystać krzyż do prezentowania różnych informacji, np. o aktualnych promocjach. Telebimy LED umożliwiają wyświetlanie filmów wideo, zdjęć, tekstu, obiektów graficznych, efektów grafiki, animowanych postaci w rozdzielczości HD, 2D i 3D. Krzyż apteczny można na stałe powiesić na elewacji budynku lub na konstrukcji wolnostojącej.

Odpowiednio zlokalizowany krzyż apteczny LED pozwoli dotrzeć z informacją o aptece do spacerowiczów, kierowców, pasażerów autobusów. Jego zadaniem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, dlatego też spełnia on również funkcję reklamową.

Krzyże reklamowe LED mogą być wykorzystane jako narzędzie reklamowe nie tylko przez apteki, ale również przychodnie weterynaryjne, gabinety stomatologiczne czy okulistyczne oraz inne podmioty działające w branży medycznej lub farmaceutycznej.

Komentarze

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie.