Sprzedaż phone +48792933368 Dział techniczny phone +48793933368 maile-mail: biuro@ecoled.info.pl
Zwroty i reklamacje

Zgłoszenie reklamacyjne w oparciu o gwarancję producenta - warunki reklamacji

Zakupiony produkt w naszym sklepie można reklamować przez okres 24 miesięcy od daty sprzedaży (data wystawienia faktury VAT), nie później jednak niż 14 dni od momentu ujawnienia awarii.

W celu zgłoszenia awarii urządzenia prosimy o kontakt mailowy na adres poczty biuro@ecoled.info.pl

Podstawą zgłoszenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu. 

W trakcie okresu gwarancyjnego wszystkie usterki zostaną usunięte na koszt producenta w naszym punkcie serwisowym w ciągu 14 dni od dostarczenia urządzenia. Klient jest zobowiązany zdemontować wyświetlacz we własnym zakresie. Wadliwe urządzenie należy dostarczyć pod adres: SERWIS ECO LED DISPLAYS, ul. Ponurego Piwnika 27a, 25-666 Kielce.

Firma ECO LED DISPLAYS pokrywa koszty transportu (w obydwie strony) tylko w przypadku, gdy zostanie wysłany kurier na nasze zlecenie (korzystamy z usług firmy kurierskiej DPD oraz w przypadku towarów ponadgabarytowych DHL). Transport obejmuje podstawowy koszt transportu standardowego oraz ubezpieczenie przesyłki. (Nie obejmuje dodatkowych usług jak np. dostawa ekspresowa na życzenie Klienta). Firma ECO LED DISPLAYS zleci odbiór przesyłki firmie kurierskiej pod adresem wskazanym przez Klienta w ciągu 2 dni od dnia otrzymania potwierdzenia od Klienta, że urządzenie jest poprawnie zapakowane, prawidłowo zabezpieczone na wypadek uszkodzenia w transporcie i gotowe do odbioru przez kuriera. W przypadku uszkodzeń powstałych podczas transportu firma ECO LED DISPLAYS jako zleceniodawca transportu przesyłki  ma prawo do dochodzenia roszczeń na drodze reklamacyjnej w dziale reklamacyjnym firmy kurierskiej. Firma Klienta nie zobowiązuje się rościć praw do odszkodowania u przewoźnika.

W przypadku gdy Klient decyduje się na dostarczenie produktu na własną rękę, firma ECO LED DISPLAYS nie ponosi kosztu dostawy ani odpowiedzialności za nieprawidłowe pakownie produktu i jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas transportu. Firma nie zobowiązuje się rościć praw do odszkodowania u przewoźnika. Jest to w interesie klienta aby urządzenie było poprawnie zabezpieczone.

Po dokonanej naprawie produkt dostarczony będzie do użytkownika na koszt producenta. Gwarancja zostaje automatycznie przedłużona o czas, w którym urządzenie znajduje się w serwisie (od dnia zgłoszenia usterki mailowo, do dnia dostarczenia przez serwis urządzenia pod adres Klienta)

Zwrot zakupionego towaru

Zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania.  Produkt musi być kompletny, w oryginalnym opakowaniu i nie może posiadać śladów używania.

W celu dokonania zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 792933368 lub mailowy na adres poczty biuro@ecoled.info.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl