Wpływ reklamy świetlnej na postrzeganie firmy przez klientów

Wpływ reklamy świetlnej na postrzeganie firmy przez klientów

Reklama świetlna to bardzo dobre rozwiązanie na zwiększenie widoczności marki. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem jej rodzaju, to ten artykuł pomoże Ci podjąć tę decyzję. Poznasz też wpływ reklamy na postrzeganie Twojej marki przez potencjalnych klientów. Jeśli Cię to interesuje, to zostań na stronie. Zapraszamy do lektury!

Rodzaje reklam świetlnych – przykłady

Podstawową klasyfikacją reklam świetlnych stanowi podział między:

  • reklamy oświetlane – czyli wszystkie te nośniki, które są oświetlane ze strony zewnętrznej, m.in. billboardy, szyldy firm.

  • reklamy podświetlane – w takich reklamach oświetlenie jest częścią wewnętrzną reklamy przykładowo kaseton reklamowy czy świetlny.

  • reklamy świecące – to takie, które same są źródłem światła. Należą do nich m.in.:

Jak widać, ta klasyfikacja rodzajów reklam świetlnych opiera się na podziale ze względu na źródło światła. W następnym akapicie poznasz wpływ na klientów, jaki wywierają takie reklamy.

Jak reklama świetlna wpływa na klientów i ich postrzeganie firmy?

Co nie podlega dyskusji, to fakt, że reklama świetlna zwiększa widoczność marki. Zewnętrzne nośniki reklamy przyciągają wzrok i poprawiają rozpoznawalność firmy w ogóle. Kolejną wartością, którą niesie za sobą reklama świetlna jest kształtowanie poglądu o zamożności firmy. Bardzo często wydatki na promocję można oszacować po liczbie wynajętych telebimów czy billboardów. Im więcej środków zostanie zainwestowane w takie nośniki reklamy, tym lepiej świadczy to o stabilności przedsiębiorstwa. Oprócz widoczności i zamożności firmy reklamy świetlne mogą z powodzeniem być elementem przestrzeni wystawowej sklepów czy firm usługowych. Niesie to za sobą walory estetyczne.

Komentarze

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że wyrażasz zgodę na ich używanie.