Sprzedaż phone+48 792 933 368 Dział techniczny phone+48 793 933 368 maile-mail: biuro@ecoled.info.pl

Jak często należy serwisować reklamy świetlne?

Jak często należy serwisować reklamy świetlne?

Reklamy świetlne uznawane są za jedne z najskuteczniejszych nośników reklamowych. Ich intensywna kolorystyka oraz widoczność niezależnie od pogody przyciąga wzrok potencjalnych klientów i wzbudza ich zainteresowanie wobec marki. Różnorodność dostępnych form takiej reklamy sprawia, że każdy przedsiębiorca może dobrać idealny nośnik dla swojej działalności. Wśród najpopularniejszych reklam świetlnych wymienia się ekrany LED oraz tablice diodowe. Jednak niezależnie od tego, na jaką formę reklamową zdecyduje się przedsiębiorca, musi on pamiętać o regularnej konserwacji i serwisowaniu tego rodzaju nośników. Mianowicie, tak, jak każdy sprzęt musi przechodzić systematyczne przeglądy, tak samo świetlne nośniki reklamowe powinny być serwisowane.

Przeglądy reklam świetlnych – kiedy należy je wykonywać?

Największą zaletą reklam świetlnych jest ich trwałość i żywotność. Diody, które są wykorzystywane w tablicach i wyświetlaczach LED, tworzy się przy użyciu wysokiej jakości komponentów gwarantujących bezawaryjną pracę przez długi czas, niezależnie od panującej temperatury oraz wpływu innych czynników zewnętrznych. Niestety nawet najlepszej jakości sprzęty czasem ulegają nieprzewidzianym awariom. W przypadku reklam świetlnych nie da się nie zauważyć ich nieprawidłowego działania. Gasnące i przepalone LED-y nie wyglądają estetycznie i zamiast przyciągać uwagę klientów, skutecznie ich odstraszają. W takich sytuacjach konieczna jest bezpośrednia interwencja serwisantów, którzy od ręki zajmą się usunięciem niewielkich awarii.

Istnieje jednak sposób, który pozwala zapobiec pojawianiu się awarii. Jest nim regularne serwisowanie reklam świetlnych. Producenci takich nośników reklamowych zalecają ich przeglądy minimum raz na 5 lat. Po upływie tego okresu serwisanci są w stanie ocenić stopień eksploatacji nośnika oraz zwykle wskazują na pojawiające się usterki, które mogłyby zaburzyć pracę wyświetlaczy i ekranów w przyszłości. Dodatkowo zlecają też ich odpowiednią konserwację lub wymianę poszczególnych zużytych części. Każdy przegląd wieńczy sporządzenie raportu, który poświadcza prawidłową pracę nośników lub też określa nieprawidłowości, wymagające naprawy. W przypadku, gdy reklama świetlna działa nieprawidłowo, najlepiej skorzystać z usług serwisantów w ramach gwarancji lub długotrwałej współpracy z producentem.

Jaką rolę odgrywa serwisowanie reklam świetlnych?

Serwisowanie reklam świetlnych jest ważne, ponieważ pozwala przedsiębiorcy uniknąć strat finansowych, które mogłyby być wynikiem braku odpowiedniej reklamy. Jest też znaczną oszczędnością w stosunku do kosztów, jakie właściciel firmy musiałby ponieść w przypadku większych awarii instalacji, pojawiających się w obliczu zaniedbań. Co więcej, zbagatelizowanie uszkodzonych reklam świetlnych nie tylko niekorzystnie wpływa na wizerunek przedsiębiorcy, który w oczach potencjalnych konsumentów może jawić się, jako ten, który niewystarczająco dba o własną firmę, ale także może nieść zagrożenie dla otoczenia. Istota serwisowania reklam świetlnych jest zatem niepodważalna, tym bardziej że ich prawidłowe działanie może korzystnie wpłynąć na zdobycie nowych klientów, a tym samym również i zysków.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl