Sprzedaż phone +48792933368 Dział techniczny phone +48793933368 maile-mail: biuro@ecoled.info.pl

Czy reklamy świetlne są skuteczne?

Czy reklamy świetlne są skuteczne?

Przedsiębiorcy sięgają po różne sposoby, aby zareklamować swoją działalność. Jedną z ciekawszych metod, która zyskuje na znaczeniu w ostatnich latach jest reklama świetlna. Czy jednak rzeczywiście jest ona skuteczna?

Czym są reklamy świetlne?

Za początki reklam świetlnych można uznać neony, których popularność w Polsce była największa w latach 70. XX wieku, choć współcześnie również wracają one do łask. Innymi przykładami takich reklam są również nowoczesne telebimy, szyldy, kasetony oraz podświetlane billboardy, zdecydowanie lepiej widoczne, aniżeli tradycyjne.

Skuteczność reklam świetlnych

Często gdy pojawia się potrzeba sięgnięcia po konkretny produkt wybieramy ten, który znamy z reklam. Właśnie dlatego tak ważne jest, by przedsiębiorstwo nieustannie zwracało uwagę klienta na swoją markę, co zwiększy prawdopodobieństwo przynajmniej zapoznania się z jego ofertą. Już tutaj pojawia się główna zaleta reklam świetlnych i potwierdzenie ich skuteczności, która wynika z tego, że po prostu przyciągają uwagę przechodniów.

Wyróżnij się albo zgiń

Zalety reklam świetlnych wynikają przede wszystkim z tego, że są wyraźne o każdej porze dnia, także wieczorami. Zwykłe tabliczki reklamowe są mało widoczne nie tylko po zmroku, ale również w czasie ulewnych opadów deszczu. Reklama świetlna jest na ich tle zdecydowanie skuteczniejsza, gdyż mózg silnie reaguje na światło, dzięki czemu wzrok w zupełnie naturalny sposób za nimi podąża. Dodatkowo takie formy promocji wciąż są stosowane rzadziej niż tradycyjne, dlatego bez wątpienia się wyróżniają. To klucz do skutecznej reklamy zewnętrznej zwłaszcza, gdy wokół znajdują się przedsiębiorstwa wykonujące podobne usługi.

Dobra inwestycja

Na skuteczność reklam świetlnych wpływa również to, że są solidnie wykonane, dzięki czemu nie niszczeją pod wpływem działania promieniowania ultrafioletowego, deszczu czy silnego wiatru. Sprawia to, że ich zakup jest opłacalny i mogą przez zdecydowanie dłuższy czas służyć jako metoda promocji.

Powyższe przykłady pokazują, że reklamy świetlne bez wątpienia są skuteczne i pomagają zaznajomić potencjalnych klientów z konkretną marką i jej produktami. Czy warto więc w nie zainwestować? Bez wątpienia!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl