
Marketing to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż, która garściami czerpie z innowacyjnych rozwiązań i chętnie sięga po nowinki technologiczne. Przykładem takiego nowatorskiego podejścia do reklamy jest zastosowanie ledowych nośników informacji. Banery, telebimy i inne świetlne reklamy przykuwają wzrok żywą kolorystyką i ruchomymi obrazami. Czy taka reklama jest jednak wystarczająco wytrzymała?
Mocna konstrukcja
Popularność ledowych reklam świetlnych wynika z licznych zalet tej technologii, kluczowych z punktu widzenia realizacji celów marketingowych. Doskonała ostrość i wysoka rozdzielczość krystalicznego obrazu sprawia, że prezentowane w ten sposób treści zostaną nie tylko zauważone, ale też przyciągną uwagę potencjalnego klienta, zachęcając go do zapoznania się z informacjami na temat produktów czy usług. To jednak nie wyczerpuje zalet wyświetlaczy i ekranów w technologii LED, która ceniona jest również ze względu na swoją wysoką energooszczędność. Jak się jednak okazuje, oszczędności na zastosowaniu ledowych reklam świetlnych wynikają nie tylko z niskiego poboru energii przez tego typu oświetlenie, ale także z wysokiej wytrzymałości oraz niezawodnego, bezawaryjnego działania tych nośników informacji, a to dzięki ich solidnej konstrukcji.
Diody elektroluminescencyjne wykorzystywane w oświetleniu LED same w sobie wyróżniają się wysoką trwałością i odpornością na szereg szkodliwych czynników, takich jak zmienne temperatury czy wibracje.
Istotne znaczenie dla wytrzymałości konstrukcji reklamy świetlnej ma zastosowana obudowa. Doskonale spisuje się tu aluminium, które z jednej strony jest lekkie, a z drugiej odporne na czynniki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne.
Ze względu na fakt, iż nowoczesne reklamy ledowe pozbawione są szklanych i ruchomych części, stanowią niezwykle wytrzymały nośnik informacji o wszechstronnym zastosowaniu.
Do wnętrz i na zewnątrz
Długa żywotność i mocna konstrukcja sprawia, że wytrzymałe ekrany, wyświetlacze czy telebimy LED znajdują zastosowanie zarówno w przestrzeni zamkniętej, np. w sklepach, galeriach handlowych, hipermarketach, halach przemysłowych, jak i na otwartym terenie, gdzie nie zaszkodzi im deszcz, wiatr czy promieniowanie UV.
Telebim zewnętrzny LED SMD P10 Full Color może pracować w zakresie temperatury pomiędzy -30°C a + 50°C oraz wilgotności od 10 do 99 %. Klasa wodoszczelności IP67 czy też IP65 w przypadku innych produktów, np. wyświetlaczy tekstowo-graficznych, zapewnia ich wodoodporność.
To zatem doskonały sposób na umieszczenie przed sklepem efektownego szyldu, który zwiększy rozpoznawalność marki czy też telebimu, który poinformuje o najnowszych promocjach lub produktach firmy.